Zákaznický servis

Kontakty na servisní podporu:

 

Elektronická korespondence

Pošlete nám vzkaz nebo nás kontaktujte e-mailem na adrese lupa(zavináč)supportsystem(tečka)cz

 

Telefony v pracovní době (Po-Pá 8:00-16:30hod)

Pevná linka: +420 495 531 231

GSM: +420 777 334 697

 

Telefon v rozšířené pracovní době (Po-Ne 7:30-21:00hod)

HOT LINE: 0420 777 334 697

(pouze pro zákazníky s balíčkem služeb Podpora – viz níže)

 

Asistent vzdálené pomoci

download – SW pro vzdálenou podporu ke stažení. (24MB)

(podmínky pro využití služby Asistent vzdálené pomoci viz níže)

 

Podmínky pro využití služeb HOT LINE a Asistent vzdálené pomoci

Zákazníci s předplaceným balíčkem Podpora využívají služeb HOT LINE a Asistent vzdálené pomoci v rámci balíčku v rozšířené pracovní době (Po-Ne 7:30-21:00hod), po vyčerpání předplacené doby jsou služby zpoplatněny v sazbě standardní práce.

Zákazníkům bez balíčku služeb Podpora je v normální pracovní době k dispozici Asistent Vzdálené pomoci za tarif nadstandardní práce.

Poptáte

Konkrétní nabídka je zpravidla vypracována v návaznosti na společnou konzultaci, z níž vyplynou konkrétní požadavky a specifikace. Z naší letité zkušenosti vyplývá, že žádný provoz není úplně stejný, jakkoli se tak na počátku jeví.

Společně zavedeme

Na průběh instalace, na nastavení a vyladění systému dohlíží po celou dobu naši technici, ať již fyzickou přítomností na úplném počátku, či vzdálenou pomocí v průběhu celého procesu. Vaši pracovníci budou patřičně zaškoleni a seznámeni s potřebnými informacemi. S naší asistencí může být rovněž systém naplňován potřebnými vstupními daty (počátečními stavy skladu, skladovými kartami, recepturami apod.).

Poradíme

Své dotazy můžete volat na telefonní číslo +420 495 531 231, případně Hot line +420 777 334 697, a to v průběhu pracovní doby (Po-Pá 7:30-16:30). Během rozšířené pracovní doby (Po-Ne 7:30-21:00) mohou služby Hot line využívat zákazníci s předplacenou službou Podpora.

Registrační pokladny a elektronická evidence tržeb

Od roku 2016 byl v České republice postupně spuštěn systém elektronické evidence hotovostních tržeb za prodej zboží a služeb. Zde pro Vás monitorujeme některé důležité informace.

Zobrazit

Aktuality

22. října 2019

Omezená platnost pokladních certifikátů

Nezapomněli jste si zkontrolovat platnost svého pokladního certifikátu, který používáte pro evidenci tržeb?

Sledujte nás

Přihlášení do systému
Zavřít

Registrace

Zapomenuté heslo