Změny pokladního systému POS NET související se změnami ze strany státní správy

1)Výměna SSL certifikátu

Dle oznámení na portálu etrzby.cz dojde 10. 9. 2018 k výměně SSL certifikátu. Tato změna se velké většiny našich zákazníků nedotkne – systém se přizpůsobí automaticky. Problém může nastat u POS NET pokladen, které jsou provozovány na starších operačních systémech nebo mají nastavené vyšší zabezpečení. Pokud se pokladna automaticky nepřenastaví, přestane od výše uvedeného data odesílat účtenky do EET.
Předpokládáme, že v činnosti je ještě nemalý počet pokladen, které bude nutné přizpůsobit změně manuálně a z kapacitních důvodů nebudeme schopni ošetřit všechny tyto pokladny do 48 hodin od nastalé situace. Nabízíme tedy možnost otestovat Vaše pokladny v předstihu a v případně potřeby je na tuto změnu připravit. Předpokládáme, že na tento test budeme potřebovat méně než 1 hodinu, kdy bude Vaše pokladna mimo provoz. Účtovat tuto práci budeme dle cenových podmínek konkrétního zákazníka (bez servisní smlouvy, služba Podpora, Servisní smlouva).

paragrafy

účtenky

2) Omezená platnost certifikátů vygenerovaných na Daňovém portálu

Certifikáty vygenerované pro potřeby odesílání hlášení pro EET mají platnost 2 roky. Pokud byly generovány v předstihu před 1. vlnou EET, jejich platnost pomalu končí a je potřeba zkontrolovat, kdy k tomu dojde, případně rovnou vygenerovat certifikát nový a nechat si jej znovu nastavit do pokladního systému. V případě, že dojde k vypršení platnosti certifikátu, systém přestane odesílat zprávy na daňový portál. S kontrolou platnosti certifikátu, s jeho vygenerováním a znovunastavením do Vašeho pokladního systému Vám můžeme pomoci. Tato aktivita bude našemu technikovi trvat cca 0,5 hodiny.
Platnost certifikátu si můžete sami zkontrolovat na Daňovém portálu.

3) Upgrade pokladního modulu POS NET

Díky vývoji komunikačních protokolů ze strany státní správy a díky mnohým legislativním změnám bylo od zavedení EET v systému provedeno mnoho úprav. Je proto nutné upgradovat modul POS NET společně s příslušnými komunikačními knihovnami tak, aby pokladna byla v souladu s požadavky státní správy. Upgrade je zpoplatněn částkou 900 Kč bez DPH plus cca 1 hodina práce technika na jednu pokladnu. Součástí upgradu je také celková kontrola systému, nastavení, zálohování, promazání databází apod.

Poptáte

Konkrétní nabídka je zpravidla vypracována v návaznosti na společnou konzultaci, z níž vyplynou konkrétní požadavky a specifikace. Z naší letité zkušenosti vyplývá, že žádný provoz není úplně stejný, jakkoli se tak na počátku jeví.

Společně zavedeme

Na průběh instalace, na nastavení a vyladění systému dohlíží po celou dobu naši technici, ať již fyzickou přítomností na úplném počátku, či vzdálenou pomocí v průběhu celého procesu. Vaši pracovníci budou patřičně zaškoleni a seznámeni s potřebnými informacemi. S naší asistencí může být rovněž systém naplňován potřebnými vstupními daty (počátečními stavy skladu, skladovými kartami, recepturami apod.).

Poradíme

Své dotazy můžete volat na telefonní číslo +420 495 531 231, případně Hot line +420 777 334 697, a to v průběhu pracovní doby (Po-Pá 7:30-16:30). Během rozšířené pracovní doby (Po-Ne 7:30-21:00) mohou služby Hot line využívat zákazníci s předplacenou službou Podpora.

Registrační pokladny a elektronická evidence tržeb

Od roku 2016 byl v České republice postupně spuštěn systém elektronické evidence hotovostních tržeb za prodej zboží a služeb. Zde pro Vás monitorujeme některé důležité informace.

Zobrazit

Aktuality

10. srpna 2018

Změny pokladního systému POS NET související se změnami ze strany státní správy

V souvislosti se změnami ze strany státní správy bude nutné provést drobné úpravy u pokladen se systémem POS NET. Jaké to jsou se dočtete zde.

Sledujte nás

Přihlášení do systému
Zavřít

Registrace

Zapomenuté heslo