Instalace nové verze startují koncem března
V příštím týdnu instalace začínáme plánovat. Abyste si zajistili termín, který Vám bude co nejlépe vyhovovat, můžete nás kontaktovat prostřednictvím emailu lupa@supportsystem.cz nebo telefonicky na čísle 495 531 231. Ani na ty, kteří se na nás sami neobrátí, nezapomeneme a ozveme se s návrhem volného termínu.
Co jsme si pro Vás v novém upgradu připravili?
Změny v DPH
Důležitou novinkou jsou úpravy reflektující legislativní změny ohledně DPH, které mají vstoupit v platnost 1. 5. 2020. Nová funkcionalita pokladního systému POS NET umožní přesuny mezi sazbami DPH v rámci jedné položky. Tuto funkci ocení hlavně zařízení provozující stravovací služby, které budou muset rozlišovat DPH při konzumaci jídla (a piva) přímo v restauraci nebo bude-li si je zákazník odnášet s sebou.
Podrobnosti týkající se legislativních změn jsou k nalezení v novele zákona o evidenci tržeb a zákona o DPH č. 256/2019 Sb.
Qerko
Rovněž další horká novinka se týká restaurací. Podařilo se nám navázat spolupráci se Společností It Is Paid, která vyvinula aplikaci Qerko. Aplikace umožňuje Vašim zákazníkům snadno a rychle zaplatit svoji útratu – nebo její část – pomocí jedinečného QR kódu umístěného na stolech ve Vašem podniku. Zákazník si kód v aplikaci jednoduše načte a zobrazí se mu všechny položky namarkované na daný stůl. Zbývá jen zkontrolovat správnost a zaplatit. Aplikace strhne částku z účtu Vašeho zákazníka a připíše ji Vám. Číšník na pokladně uvidí, že celá útrata je uhrazena a zákazník může v klidu odejít. Zjednodušíte placení Vašim zákazníkům a Vaši zaměstnanci budou mít více času na to, aby se věnovali dalším hostům.
Nástěnka Mini
Pro všechny zákazníky, kteří potřebují analyzovat a hodnotit svoje výsledky podnikaní, je určena další horká novinka. Tou je tzv. Nástěnka Mini. Od verze, kterou se právě chystáme distribuovat, může být součástí každé Lupa NET Basic, či Lupa NET P1-P3.
Jedná se v podstatě o jednodušší, rychlejší a přehlednější verzi kontingenčních tabulek, se kterými budete pracovat v prostředí webového prohlížeče (tzv. dashboard management). Naši technici Vám nastaví tabulku dle Vašich potřeb, abyste byli schopní sledovat a analyzovat právě ty hodnoty, které potřebujete. Nyní se k nim dostanete v reálném čase také z Vašeho notebooku z gauče svého obývacího pokoje, nebo z mobilního telefonu při jednání s Vaším dodavatelem.
Docházka
Víte, že sledovat docházku u svých zaměstnanců je možné i prostřednictvím systému Lupa NET?
Přihlášení a odhlášení lze provést pomocí číšnických klíčů, zaměstnaneckých karet nebo zadáním přiděleného hesla. To lze jednak na pokladním systému Lupa NET POS nebo v prostředí skladové části Lupa NET.
Veškerou administraci pak provádí oprávněná osoba ve skladové části (Lupa NET Basic, Lupa NET P1-P3).