Novinky od 1. 1. 2020

Rádi bychom vás informovali o důležitých novinkách, se kterými od nového roku přicházíme na trh. Jsou výsledkem naší snahy, poskytnout našim zákazníkům softwarové řešení, které jim umožní, aby se jejich společnosti rozvíjely a rostly.

První novinkou je fakt, že systém Lupa NET narostl do komplexního systému, jehož cílem je poskytnout zákazníkům napříč obory (výroba potravin, zpracování masa, velkoobchody, …) řešení, které pokrývá jejich klíčové procesy.

Systém je navržen modulárně tak, aby rostl s potřebou zákazníka. Jednotlivé moduly odrážejí reálné potřeby našich zákazníků.

ModulZákladní funkcionalita
Lupa NET POSPlnohodnotná pokladna včetně modulu pro správu pokladny, s možností připojení bankovního terminálu, záložním systémem back up, či se schopností automatické komunikace se systémem LUPA NET P1-P3
Lupa NET Basic „Krabicový“ model skladového systému pro 1 malou provozovnu obsahující základní funkce (receptury, inventury…). Nelze k němu přidávat další níže uvedené výrobní a obchodní moduly.
Lupa NET P1 (P2, P3)Plnohodnotný skladový systém se všemi funkcemi. Umožňuje připojení dalších modulů uvedených níže. Speciálními úpravami na míru lze přizpůsobit Vašemu provozu.
Lupa NET VýrobaNadstavba pro plánování výroby, bourací a výrobní protokoly, řízení a podrobné monitorování průběhu výroby.
Lupa NET Obchod a expediceNadstavba pro evidenci a řízení zavážecích trasových linek u zakázek (rozvozy), systém objednávek pro nákup/prodej (importy z eshopu), letákové akce, evidence šarží (reglety, doprodej…), mobilní terminálová expedice.
Lupa NET NástěnkaModul pro manažerský přístup k informacím v systému Lupa NET včetně digitalizovaných dokumentů. Modul je multiplatformní svým přístupem přes webové rozhraní.
Lupa NET KonektoryModul pro automatizaci výroby. Je vyráběný na míru pro řízení výrobních linek, jednotlivých strojů, robotů, baliček atd.  prostřednictvím systému Lupa NET.
Lupa NET Stravovací systémModul pro objednávky jídel pro přímou konzumaci (např. v závodní jídelně, či restauraci…), nebo k dalšímu rozvozu přímo k zákazníkovi. K objednávce využívá webový prohlížeč.

S touto změnou souvisí i druhá novinka, kterou je náš závazek dodávat zákazníkům ty nejnovější technologie tou nejjednodušší formou. Rozhodli jsme se proto pro změnu licenční politiky, která je jednodušší právě díky systému sjednocených modulů. Abychom byli schopní zajistit tu nejlepší kvalitu servisní podpory a zároveň do systému pravidelně doplňovali nejnovější technologie, omezujeme systém servisní podpory jen na 3 nejnovější verze.

Dobrou zprávou je, že všichni stávající klienti mají možnost přejít na nový systém a využít jak aktuální verzi stávajícího řešení, tak i rozšíření o nové funkcionality v rámci používaného modulu.

Poslední novinkou je rozhodnutí, že od 1.1.2020 budeme zavádět povinný systém maintenance. Díky této změně budeme schopni zabezpečit vyšší kvalitu podpory a zároveň i rozvíjet systém tak, aby nabízel zákazníkům ty nejnovější technologické možnosti. Zákazník s platnou maintenance bude dostávat nejnovější verze produktů, které budou zahrnovat nejen legislativní soulad, bezpečnostní update, ale i rozšiřování o novou funkcionalitu.

Podrobné licenční podmínky a podmínky maintenance naleznete zde.