Novinky od 1. 1. 2020

Rádi bychom vás informovali o důležitých novinkách, se kterými od nového roku přicházíme na trh. Jsou výsledkem naší snahy, poskytnout našim zákazníkům softwarové řešení, které jim umožní, aby se jejich společnosti rozvíjely a rostly.

První novinkou je fakt, že systém Lupa NET narostl do komplexního systému, jehož cílem je poskytnout zákazníkům napříč obory (výroba potravin, zpracování masa, velkoobchody, …) řešení, které pokrývá jejich klíčové procesy.

Systém je navržen modulárně tak, aby rostl s potřebou zákazníka. Jednotlivé moduly odrážejí reálné potřeby našich zákazníků.

 

Modul Základní funkcionalita
Lupa NET POS Plnohodnotná pokladna včetně modulu pro správu pokladny, s možností připojení bankovního terminálu, záložním systémem back up, či se schopností automatické komunikace se systémem LUPA NET P1-P3
Lupa NET Basic

 

„Krabicový“ model skladového systému pro 1 malou provozovnu obsahující základní funkce (receptury, inventury…). Nelze k němu přidávat další níže uvedené výrobní a obchodní moduly.
Lupa NET P1 (P2, P3) Plnohodnotný skladový systém se všemi funkcemi. Umožňuje připojení dalších modulů uvedených níže. Speciálními úpravami na míru lze přizpůsobit Vašemu provozu.
Lupa NET Výroba Nadstavba pro plánování výroby, bourací a výrobní protokoly, řízení a podrobné monitorování průběhu výroby.
Lupa NET Obchod a expedice Nadstavba pro evidenci a řízení zavážecích trasových linek u zakázek (rozvozy), systém objednávek pro nákup/prodej (importy z eshopu), letákové akce, evidence šarží (reglety, doprodej…), mobilní terminálová expedice.
Lupa NET Nástěnka Modul pro manažerský přístup k informacím v systému Lupa NET včetně digitalizovaných dokumentů. Modul je multiplatformní svým přístupem přes webové rozhraní.
Lupa NET Konektory Modul pro automatizaci výroby. Je vyráběný na míru pro řízení výrobních linek, jednotlivých strojů, robotů, baliček atd.  prostřednictvím systému Lupa NET.
Lupa NET Stravovací systém Modul pro objednávky jídel pro přímou konzumaci (např. v závodní jídelně, či restauraci…), nebo k dalšímu rozvozu přímo k zákazníkovi. K objednávce využívá webový prohlížeč.

 

S touto změnou souvisí i druhá novinka, kterou je náš závazek dodávat zákazníkům ty nejnovější technologie tou nejjednodušší formou. Rozhodli jsme se proto pro změnu licenční politiky, která je jednodušší právě díky systému sjednocených modulů. Abychom byli schopní zajistit tu nejlepší kvalitu servisní podpory a zároveň do systému pravidelně doplňovali nejnovější technologie, omezujeme systém servisní podpory jen na 3 nejnovější verze.

Dobrou zprávou je, že všichni stávající klienti mají možnost přejít na nový systém a využít jak aktuální verzi stávajícího řešení, tak i rozšíření o nové funkcionality v rámci používaného modulu.

Poslední novinkou je rozhodnutí, že od 1.1.2020 budeme zavádět povinný systém maintenance. Díky této změně budeme schopni zabezpečit vyšší kvalitu podpory a zároveň i rozvíjet systém tak, aby nabízel zákazníkům ty nejnovější technologické možnosti. Zákazník s platnou maintenance bude dostávat nejnovější verze produktů, které budou zahrnovat nejen legislativní soulad, bezpečnostní update, ale i rozšiřování o novou funkcionalitu.

Podrobné licenční podmínky a podmínky maintenance naleznete zde.

Poptáte

Konkrétní nabídka je zpravidla vypracována v návaznosti na společnou konzultaci, z níž vyplynou konkrétní požadavky a specifikace. Z naší letité zkušenosti vyplývá, že žádný provoz není úplně stejný, jakkoli se tak na počátku jeví.

Společně zavedeme

Na průběh instalace, na nastavení a vyladění systému dohlíží po celou dobu naši technici, ať již fyzickou přítomností na úplném počátku, či vzdálenou pomocí v průběhu celého procesu. Vaši pracovníci budou patřičně zaškoleni a seznámeni s potřebnými informacemi. S naší asistencí může být rovněž systém naplňován potřebnými vstupními daty (počátečními stavy skladu, skladovými kartami, recepturami apod.).

Poradíme

Své dotazy můžete volat na telefonní číslo +420 495 531 231, případně Hot line +420 777 334 697, a to v průběhu pracovní doby (Po-Pá 7:30-16:30). Během rozšířené pracovní doby (Po-Ne 7:30-21:00) mohou služby Hot line využívat zákazníci s předplacenou službou Podpora.

Registrační pokladny a elektronická evidence tržeb

Od roku 2016 byl v České republice postupně spuštěn systém elektronické evidence hotovostních tržeb za prodej zboží a služeb. Zde pro Vás monitorujeme některé důležité informace.

Zobrazit

Aktuality

12. března 2020

Instalace nové verze startují koncem března

Od 1.5.2020 dochází k legislativní změnám v DPH. Přinášíme Vám novou verzi, která tyto změny řeší a společně s dalšími zajímavými funkcemi.

Sledujte nás

Přihlášení do systému
Zavřít

Registrace

Zapomenuté heslo