Naše řešení pokladního systému šité na míru malým provozům

V dnešní době zavádění elektronické evidence tržeb přestává být sofistikovaný pokladní software výsadou a stává se nutností. My jsme tu od toho, abychom připravili řešení na míru právě vašemu provozu a usnadnili vám tak podnikání.

Co je vlastně malý provoz?

Malým provozem rozumíme obchůdky či restaurace zpravidla s jedním pokladním místem, případně jednou stacionární pokladnou a jedním mobilním pokladním zařízením (např. mobilní číšník).

Na velikosti nezáleží

Ať už máte kiosek, malou cukrárnu s domácími zákusky, obchůdek s potravinami, butik nebo menší restauraci, vždy si najdeme čas na vytvoření ideálního řešení pokladního a skladového systému právě pro vás.

malá provozovna
malá prodejna

Porosteme s vámi

Nemusíte mít strach z toho, že byste s případným rozšířením vašeho provozu museli hledat nové řešení pokladního a skladového softwaru. Náš systém je modulární a lze jej tedy kdykoli rozšířit o další nezbytné komponenty.

Nejsme nováčci na trhu

Řešení pokladních a skladových systémů pro vás vyvíjíme a dodáváme již 26. rokem. Tedy už čtvrt století před EET a rok po jeho zavedení. Skončit se rozhodně nechystáme – vsaďte na zkušenost a pojďte do toho s námi!

 

 

Poptáte

Konkrétní nabídka je zpravidla vypracována v návaznosti na společnou konzultaci, z níž vyplynou konkrétní požadavky a specifikace. Z naší letité zkušenosti vyplývá, že žádný provoz není úplně stejný, jakkoli se tak na počátku jeví.

Společně zavedeme

Na průběh instalace, na nastavení a vyladění systému dohlíží po celou dobu naši technici, ať již fyzickou přítomností na úplném počátku, či vzdálenou pomocí v průběhu celého procesu. Vaši pracovníci budou patřičně zaškoleni a seznámeni s potřebnými informacemi. S naší asistencí může být rovněž systém naplňován potřebnými vstupními daty (počátečními stavy skladu, skladovými kartami, recepturami apod.).

Poradíme

Své dotazy můžete volat na telefonní číslo +420 495 531 231, případně Hot line +420 777 334 697, a to v průběhu pracovní doby (Po-Pá 7:30-16:30). Během rozšířené pracovní doby (Po-Ne 7:30-21:00) mohou služby Hot line využívat zákazníci s předplacenou službou Podpora.

Registrační pokladny a elektronická evidence tržeb

Od roku 2016 byl v České republice postupně spuštěn systém elektronické evidence hotovostních tržeb za prodej zboží a služeb. Zde pro Vás monitorujeme některé důležité informace.

Zobrazit

Aktuality

13. října 2017

Naše řešení online objednávek pro jídelny a restaurace

Zjistěte si zajímavé podrobnosti o dalším modulu systému LUPA NET – online objednávkovém systému pro jídelny a restaurace, SHOP NET.

Sledujte nás

Přihlášení do systému
Zavřít

Registrace

Zapomenuté heslo