Naše řešení pokladního systému šité na míru malým provozům

V dnešní době zavádění elektronické evidence tržeb přestává být sofistikovaný pokladní software výsadou a stává se nutností. My jsme tu od toho, abychom připravili řešení na míru právě vašemu provozu a usnadnili vám tak podnikání.

Co je vlastně malý provoz?

Malým provozem rozumíme obchůdky či restaurace zpravidla s jedním pokladním místem, případně jednou stacionární pokladnou a jedním mobilním pokladním zařízením (např. mobilní číšník).

Na velikosti nezáleží

Ať už máte kiosek, malou cukrárnu s domácími zákusky, obchůdek s potravinami, butik nebo menší restauraci, vždy si najdeme čas na vytvoření ideálního řešení pokladního a skladového systému právě pro vás.

malá provozovna
malá prodejna

Porosteme s vámi

Nemusíte mít strach z toho, že byste s případným rozšířením vašeho provozu museli hledat nové řešení pokladního a skladového softwaru. Náš systém je modulární a lze jej tedy kdykoli rozšířit o další nezbytné komponenty.

Nejsme nováčci na trhu

Řešení pokladních a skladových systémů pro vás vyvíjíme a dodáváme již 26. rokem. Tedy už čtvrt století před EET a rok po jeho zavedení. Skončit se rozhodně nechystáme – vsaďte na zkušenost a pojďte do toho s námi!

 

 

Poptáte

Konkrétní nabídka je zpravidla vypracována v návaznosti na společnou konzultaci, z níž vyplynou konkrétní požadavky a specifikace. Z naší letité zkušenosti vyplývá, že žádný provoz není úplně stejný, jakkoli se tak na počátku jeví.

Společně zavedeme

Na průběh instalace, na nastavení a vyladění systému dohlíží po celou dobu naši technici, ať již fyzickou přítomností na úplném počátku, či vzdálenou pomocí v průběhu celého procesu. Vaši pracovníci budou patřičně zaškoleni a seznámeni s potřebnými informacemi. S naší asistencí může být rovněž systém naplňován potřebnými vstupními daty (počátečními stavy skladu, skladovými kartami, recepturami apod.).

Poradíme

Své dotazy můžete volat na telefonní číslo +420 495 531 231, případně Hot line +420 777 334 697, a to v průběhu pracovní doby (Po-Pá 7:30-16:30). Během rozšířené pracovní doby (Po-Ne 7:30-21:00) mohou služby Hot line využívat zákazníci s předplacenou službou Podpora.

Registrační pokladny a elektronická evidence tržeb

Od roku 2016 byl v České republice postupně spuštěn systém elektronické evidence hotovostních tržeb za prodej zboží a služeb. Zde pro Vás monitorujeme některé důležité informace.

Zobrazit

Aktuality

22. října 2019

Omezená platnost pokladních certifikátů

Nezapomněli jste si zkontrolovat platnost svého pokladního certifikátu, který používáte pro evidenci tržeb?

Sledujte nás

Přihlášení do systému
Zavřít

Registrace

Zapomenuté heslo