Naše řešení pokladního systému pro velké provozy a řetězce

V dnešní době zavádění elektronické evidence tržeb přestává být sofistikovaný pokladní software výsadou a stává se nutností. Pro obchodní či restaurační řetězce nebo velké sklady to platí dvojnásob. My jsme tu od toho, abychom připravili řešení na míru právě vašemu provozu a usnadnili vám tak podnikání.

Co všechno spadá pod velké provozy?

Mohou to být například kombinované provozy velkoobchodu a samoobsluhy, prodejní či restaurační řetězce s několika provozovnami, kde díky LUPA NET můžete centrálně plánovat akce na prodávané zboží, spravovat zákaznický a kreditní systém a sledovat online stav zásob na jednotlivých provozech. Vynechat nesmíme ani tolik specifické provozy, jakými jsou například řeznictví, propojená s vlastním bouráním masa a jeho expedicí dle objednávek, potravinářské výrobny s výrobou navázanou na přímé objednávky od zákazníků apod.

obchodní dům
supermarket

Uživatelsky přívětivé evidence

Systém LUPA NET nabízí sofistikované řešení pro každé podnikání – velkoobchody uvítají přehledné evidence odběratelů v rámci propracovaného zákaznického systému. Restaurační i obchodní řetězce zase potřebují podrobnou evidenci skladových zásob. Pro provozy zabývající se bouráním a expedicí masa a masných výrobků je v rámci systému LUPA NET připraven modul „rozvozy“.

Cenotvorba i sledování zásob

Díky systému LUPA NET můžete vést odděleně klidně i desítky skladů a samostatně u nich sledovat jejich stavy. Díky tomu budete moci snadněji optimalizovat skladové zásoby a řídit objednávky, ovlivňovat ceny na úrovni jednotlivých provozoven či pracovat s jednotnou cenotvorbou.

Nejsme nováčci na trhu

Řešení pokladních a skladových systémů pro vás vyvíjíme a dodáváme již 26. rokem. Tedy už čtvrt století před EET a rok po jeho zavedení. Skončit se rozhodně nechystáme – vsaďte na zkušenost a pojďte do toho s námi!

Poptáte

Konkrétní nabídka je zpravidla vypracována v návaznosti na společnou konzultaci, z níž vyplynou konkrétní požadavky a specifikace. Z naší letité zkušenosti vyplývá, že žádný provoz není úplně stejný, jakkoli se tak na počátku jeví.

Společně zavedeme

Na průběh instalace, na nastavení a vyladění systému dohlíží po celou dobu naši technici, ať již fyzickou přítomností na úplném počátku, či vzdálenou pomocí v průběhu celého procesu. Vaši pracovníci budou patřičně zaškoleni a seznámeni s potřebnými informacemi. S naší asistencí může být rovněž systém naplňován potřebnými vstupními daty (počátečními stavy skladu, skladovými kartami, recepturami apod.).

Poradíme

Své dotazy můžete volat na telefonní číslo +420 495 531 231, případně Hot line +420 777 334 697, a to v průběhu pracovní doby (Po-Pá 7:30-16:30). Během rozšířené pracovní doby (Po-Ne 7:30-21:00) mohou služby Hot line využívat zákazníci s předplacenou službou Podpora.

Registrační pokladny a elektronická evidence tržeb

Od roku 2016 byl v České republice postupně spuštěn systém elektronické evidence hotovostních tržeb za prodej zboží a služeb. Zde pro Vás monitorujeme některé důležité informace.

Zobrazit

Aktuality

22. října 2019

Omezená platnost pokladních certifikátů

Nezapomněli jste si zkontrolovat platnost svého pokladního certifikátu, který používáte pro evidenci tržeb?

Sledujte nás

Přihlášení do systému
Zavřít

Registrace

Zapomenuté heslo