Naše řešení pokladního systému pro středně velké provozy

V dnešní době zavádění elektronické evidence tržeb přestává být sofistikovaný pokladní software výsadou a stává se nutností. My jsme tu od toho, abychom připravili řešení na míru právě vašemu provozu a usnadnili vám tak podnikání.

Co znamená středně velký provoz?

Jako středně velké označujeme provozy, ve kterých je potřeba propojit více zařízení a ideálně i vyřešit napojení na skladové hospodářství. Jsou to třeba samoobsluhy s váhopokladnami, scannery a vícero pokladnami, řeznictví nebo například restaurace s několika mobilními terminály a vícero stacionárními pokladnami.

Propojení a kooperace jednotlivých zařízení

Propojení všech pokladen pomocí sofistikovaného systému je nezbytností jak pro obchody, tak i pro kooperující restaurační zařízení (jako je třeba restaurace s předzahrádkou a suterénní vinárnou či barem).

řeznictví
supermarket

Pokročilé skladové hospodářství

Propojení pokladního a skladového systému je nedocenitelným pomocníkem každého majitele středně velkého provozu. Pomocí počítače, umístěného v zázemí prodejny či restaurace tak můžete přehledně spravovat vaše skladové hospodářství. Například organizovat příjem nového zboží, naceňovat jej, nahrávat data do pokladen a udržovat si přehled o stavu skladových zásob i cenové politice.

Nejsme nováčci na trhu

Řešení pokladních a skladových systémů pro vás vyvíjíme a dodáváme již 26. rokem. Tedy už čtvrt století před EET a rok po jeho zavedení. Skončit se rozhodně nechystáme – vsaďte na zkušenost a pojďte do toho s námi!

Poptáte

Konkrétní nabídka je zpravidla vypracována v návaznosti na společnou konzultaci, z níž vyplynou konkrétní požadavky a specifikace. Z naší letité zkušenosti vyplývá, že žádný provoz není úplně stejný, jakkoli se tak na počátku jeví.

Společně zavedeme

Na průběh instalace, na nastavení a vyladění systému dohlíží po celou dobu naši technici, ať již fyzickou přítomností na úplném počátku, či vzdálenou pomocí v průběhu celého procesu. Vaši pracovníci budou patřičně zaškoleni a seznámeni s potřebnými informacemi. S naší asistencí může být rovněž systém naplňován potřebnými vstupními daty (počátečními stavy skladu, skladovými kartami, recepturami apod.).

Poradíme

Své dotazy můžete volat na telefonní číslo +420 495 531 231, případně Hot line +420 777 334 697, a to v průběhu pracovní doby (Po-Pá 7:30-16:30). Během rozšířené pracovní doby (Po-Ne 7:30-21:00) mohou služby Hot line využívat zákazníci s předplacenou službou Podpora.

Registrační pokladny a elektronická evidence tržeb

Od roku 2016 byl v České republice postupně spuštěn systém elektronické evidence hotovostních tržeb za prodej zboží a služeb. Zde pro Vás monitorujeme některé důležité informace.

Zobrazit

Aktuality

13. října 2017

Naše řešení online objednávek pro jídelny a restaurace

Zjistěte si zajímavé podrobnosti o dalším modulu systému LUPA NET – online objednávkovém systému pro jídelny a restaurace, SHOP NET.

Sledujte nás

Přihlášení do systému
Zavřít

Registrace

Zapomenuté heslo