Naše řešení pokladního systému pro středně velké provozy

V dnešní době zavádění elektronické evidence tržeb přestává být sofistikovaný pokladní software výsadou a stává se nutností. My jsme tu od toho, abychom připravili řešení na míru právě vašemu provozu a usnadnili vám tak podnikání.

Co znamená středně velký provoz?

Jako středně velké označujeme provozy, ve kterých je potřeba propojit více zařízení a ideálně i vyřešit napojení na skladové hospodářství. Jsou to třeba samoobsluhy s váhopokladnami, scannery a vícero pokladnami, řeznictví nebo například restaurace s několika mobilními terminály a vícero stacionárními pokladnami.

Propojení a kooperace jednotlivých zařízení

Propojení všech pokladen pomocí sofistikovaného systému je nezbytností jak pro obchody, tak i pro kooperující restaurační zařízení (jako je třeba restaurace s předzahrádkou a suterénní vinárnou či barem).

řeznictví
supermarket

Pokročilé skladové hospodářství

Propojení pokladního a skladového systému je nedocenitelným pomocníkem každého majitele středně velkého provozu. Pomocí počítače, umístěného v zázemí prodejny či restaurace tak můžete přehledně spravovat vaše skladové hospodářství. Například organizovat příjem nového zboží, naceňovat jej, nahrávat data do pokladen a udržovat si přehled o stavu skladových zásob i cenové politice.

Nejsme nováčci na trhu

Řešení pokladních a skladových systémů pro vás vyvíjíme a dodáváme již 26. rokem. Tedy už čtvrt století před EET a rok po jeho zavedení. Skončit se rozhodně nechystáme – vsaďte na zkušenost a pojďte do toho s námi!

Poptáte

Konkrétní nabídka je zpravidla vypracována v návaznosti na společnou konzultaci, z níž vyplynou konkrétní požadavky a specifikace. Z naší letité zkušenosti vyplývá, že žádný provoz není úplně stejný, jakkoli se tak na počátku jeví.

Společně zavedeme

Na průběh instalace, na nastavení a vyladění systému dohlíží po celou dobu naši technici, ať již fyzickou přítomností na úplném počátku, či vzdálenou pomocí v průběhu celého procesu. Vaši pracovníci budou patřičně zaškoleni a seznámeni s potřebnými informacemi. S naší asistencí může být rovněž systém naplňován potřebnými vstupními daty (počátečními stavy skladu, skladovými kartami, recepturami apod.).

Poradíme

Své dotazy můžete volat na telefonní číslo +420 495 531 231, případně Hot line +420 777 334 697, a to v průběhu pracovní doby (Po-Pá 7:30-16:30). Během rozšířené pracovní doby (Po-Ne 7:30-21:00) mohou služby Hot line využívat zákazníci s předplacenou službou Podpora.

Registrační pokladny a elektronická evidence tržeb

Od roku 2016 byl v České republice postupně spuštěn systém elektronické evidence hotovostních tržeb za prodej zboží a služeb. Zde pro Vás monitorujeme některé důležité informace.

Zobrazit

Aktuality

22. října 2019

Omezená platnost pokladních certifikátů

Nezapomněli jste si zkontrolovat platnost svého pokladního certifikátu, který používáte pro evidenci tržeb?

Sledujte nás

Přihlášení do systému
Zavřít

Registrace

Zapomenuté heslo