Naše řešení online objednávek pro jídelny a restaurace

Ať se nám to líbí nebo ne, platí v dnešní době pravidlo, že kdo není on-line, ten je out. Restaurace, jídelny ani jiné provozy, zabývající se přípravou a rozvozem pokrmů, nejsou výjimkou. Náš online objednávkový systém vám v tomto směru pomůže držet krok s dobou!

Kdo systém SHOP NET využije?

Na svých webových stránkách mohou odkaz na náš systém umístit restaurace i školní jídelny, nebo třeba provozy, zabývající se přípravou a rozvozem jídel (např. služby pro seniory apod.). Jako zákazníci jej pak využijí jak jednotlivci, tak třeba i velké firmy, objednávající obědy pro své zaměstnance.

Jak SHOP NET funguje?

Základnou je jednoduché a srozumitelné webové rozhraní, do kterého se mohou přihlásit jak registrovaní, tak i noví zákazníci. Ti si pak mohou online objednat až 4 denní jídla (snídani, oběd, večeři a druhou večeři). Tato jídla může zákazník libovolně kombinovat nebo i měnit předvolené přílohy.

jídla
online objednání jídla

Propojení s ostatními moduly LUPA NET

SHOP NET funguje v propojení s modulem SKLAD NET, kde lze tvořit, upravovat i nahrávat nové jídelní lístky a zpracovávat objednávky, na základě kterých se následně vaří a distribuuje. Z realizovaných objednávek se pak v modulu SKLAD NET vytvářejí faktury (ať už pro platbu převodem, či v hotovosti), tisknou se doklady a probíhá zde i celé uzavření zakázky.

Nejsme nováčci na trhu

Naše systémy pro vás vyvíjíme a dodáváme již 26. rokem. Tedy už čtvrt století před EET a rok po jeho zavedení. Skončit se rozhodně nechystáme – vsaďte na zkušenost a pojďte do toho s námi!

Poptáte

Konkrétní nabídka je zpravidla vypracována v návaznosti na společnou konzultaci, z níž vyplynou konkrétní požadavky a specifikace. Z naší letité zkušenosti vyplývá, že žádný provoz není úplně stejný, jakkoli se tak na počátku jeví.

Společně zavedeme

Na průběh instalace, na nastavení a vyladění systému dohlíží po celou dobu naši technici, ať již fyzickou přítomností na úplném počátku, či vzdálenou pomocí v průběhu celého procesu. Vaši pracovníci budou patřičně zaškoleni a seznámeni s potřebnými informacemi. S naší asistencí může být rovněž systém naplňován potřebnými vstupními daty (počátečními stavy skladu, skladovými kartami, recepturami apod.).

Poradíme

Své dotazy můžete volat na telefonní číslo +420 495 531 231, případně Hot line +420 777 334 697, a to v průběhu pracovní doby (Po-Pá 7:30-16:30). Během rozšířené pracovní doby (Po-Ne 7:30-21:00) mohou služby Hot line využívat zákazníci s předplacenou službou Podpora.

Registrační pokladny a elektronická evidence tržeb

Od roku 2016 byl v České republice postupně spuštěn systém elektronické evidence hotovostních tržeb za prodej zboží a služeb. Zde pro Vás monitorujeme některé důležité informace.

Zobrazit

Aktuality

22. října 2019

Omezená platnost pokladních certifikátů

Nezapomněli jste si zkontrolovat platnost svého pokladního certifikátu, který používáte pro evidenci tržeb?

Sledujte nás

Přihlášení do systému
Zavřít

Registrace

Zapomenuté heslo