Instalace nové verze startují koncem března

V příštím týdnu instalace začínáme plánovat. Abyste si zajistili termín, který Vám bude co nejlépe vyhovovat, můžete nás kontaktovat prostřednictvím emailu lupa@supportsystem.cz nebo telefonicky na čísle 495 531 231. Ani na ty, kteří se na nás sami neobrátí, nezapomeneme a ozveme se s návrhem volného termínu.

Co jsme si pro Vás v novém upgradu připravili?

Změny v DPH

Důležitou novinkou jsou úpravy reflektující legislativní změny ohledně DPH, které mají vstoupit v platnost 1. 5. 2020. Nová funkcionalita pokladního systému POS NET umožní přesuny mezi sazbami DPH v rámci jedné položky. Tuto funkci ocení hlavně zařízení provozující stravovací služby, které budou muset rozlišovat DPH při konzumaci jídla (a piva) přímo v restauraci nebo bude-li si je zákazník odnášet s sebou.

Podrobnosti týkající se legislativních změn jsou k nalezení v novele zákona o evidenci tržeb a zákona o DPH č. 256/2019 Sb.

 

sbírka zákonů


Qerko

Rovněž další horká novinka se týká restaurací. Podařilo se nám navázat spolupráci se Společností It Is Paid, která vyvinula aplikaci Qerko. Aplikace umožňuje Vašim zákazníkům snadno a rychle zaplatit svoji útratu – nebo její část – pomocí jedinečného QR kódu umístěného na stolech ve Vašem podniku. Zákazník si kód v aplikaci jednoduše načte a zobrazí se mu všechny položky namarkované na daný stůl. Zbývá jen zkontrolovat správnost a zaplatit. Aplikace strhne částku z účtu Vašeho zákazníka a připíše ji Vám. Číšník na pokladně uvidí, že celá útrata je uhrazena a zákazník může v klidu odejít. Zjednodušíte placení Vašim zákazníkům a Vaši zaměstnanci budou mít více času na to, aby se věnovali dalším hostům.


Nástěnka Mini

Pro všechny zákazníky, kteří potřebují analyzovat a hodnotit svoje výsledky podnikaní, je určena další horká novinka. Tou je tzv. Nástěnka Mini. Od verze, kterou se právě chystáme distribuovat, může být součástí každé Lupa NET Basic, či Lupa NET P1-P3.

Jedná se v podstatě o jednodušší, rychlejší a přehlednější verzi kontingenčních tabulek, se kterými budete pracovat v prostředí webového prohlížeče (tzv. dashboard management). Naši technici Vám nastaví tabulku dle Vašich potřeb, abyste byli schopní sledovat a analyzovat právě ty hodnoty, které potřebujete. Nyní se k nim dostanete v reálném čase také z Vašeho notebooku z gauče svého obývacího pokoje, nebo z mobilního telefonu při jednání s Vaším dodavatelem.

 

Nástěnka


Docházka

Víte, že sledovat docházku u svých zaměstnanců je možné i prostřednictvím systému Lupa NET?

Přihlášení a odhlášení lze provést pomocí číšnických klíčů, zaměstnaneckých karet nebo zadáním přiděleného hesla. To lze jednak na pokladním systému Lupa NET POS nebo v prostředí skladové části Lupa NET.

Veškerou administraci pak provádí oprávněná osoba ve skladové části (Lupa NET Basic, Lupa NET P1-P3).

Poptáte

Konkrétní nabídka je zpravidla vypracována v návaznosti na společnou konzultaci, z níž vyplynou konkrétní požadavky a specifikace. Z naší letité zkušenosti vyplývá, že žádný provoz není úplně stejný, jakkoli se tak na počátku jeví.

Společně zavedeme

Na průběh instalace, na nastavení a vyladění systému dohlíží po celou dobu naši technici, ať již fyzickou přítomností na úplném počátku, či vzdálenou pomocí v průběhu celého procesu. Vaši pracovníci budou patřičně zaškoleni a seznámeni s potřebnými informacemi. S naší asistencí může být rovněž systém naplňován potřebnými vstupními daty (počátečními stavy skladu, skladovými kartami, recepturami apod.).

Poradíme

Své dotazy můžete volat na telefonní číslo +420 495 531 231, případně Hot line +420 777 334 697, a to v průběhu pracovní doby (Po-Pá 7:30-16:30). Během rozšířené pracovní doby (Po-Ne 7:30-21:00) mohou služby Hot line využívat zákazníci s předplacenou službou Podpora.

Registrační pokladny a elektronická evidence tržeb

Od roku 2016 byl v České republice postupně spuštěn systém elektronické evidence hotovostních tržeb za prodej zboží a služeb. Zde pro Vás monitorujeme některé důležité informace.

Zobrazit

Aktuality

12. března 2020

Instalace nové verze startují koncem března

Od 1.5.2020 dochází k legislativní změnám v DPH. Přinášíme Vám novou verzi, která tyto změny řeší a společně s dalšími zajímavými funkcemi.

Sledujte nás

Přihlášení do systému
Zavřít

Registrace

Zapomenuté heslo