Efektivní vedení skladu potřebuje systém

Ať už provozujete obchod či restauraci, nebo se zabýváte výrobou, určitě víte, že údaje o stavu zásob, pohybu zboží a cenách si nemůžete zapisovat jen tak bez ladu a skladu na papír. A čím větší sklad, tím propracovanější a rychlejší systém je potřeba – v dnešním světě si nikdo nemůže dovolit zbytečné prodlevy, které by zpomalovaly jeho podnikání. S tím jsme právě počítali během vývoje systému SKLAD NET.

Rychlost, přehlednost a výkonnost

To jsou jen některé z dlouhého seznamu předností, kterými se systém SKLAD NET může chlubit. Díky dlouholetým zkušenostem se nám podařilo v tomto systému skloubit uživatelskou přívětivost s širokou paletou dostupných funkcí. Díky tomu zvládnou obsluhovat i opravdu velký sklad jeden nebo dva zaměstnanci. Systém nabízí mnohem více možností než jen přehled o stavu jednotlivých položek – můžete v něm vytvářet komplexní analýzy, a dokonce i podklady pro marketing. Dozvíte se tak třeba i to, která položka jídelního lístku vám přináší nejvyšší zisky a další užitečné informace.

sklad
vedení skladu sklad net

Propojitelnost hýbe světem

Další velká výhoda našeho skladového systému spočívá v jeho propojitelnosti – a to nejen na náš pokladní systém POS NET, ale i na pokladny řady jiných výrobců, tiskárny etiket, váhy a offline terminály. Veškeré tabulky ze systému lze exportovat do MS Excel a všechny tiskové materiály do MS Word, Excel, OOP Writer, Calc, PDF. Systém SKLAD NET lze propojit také s dalšími informačními systémy (např. s účetním systémem POHODA), do nichž je možno doklady exportovat, případně z nich také doklady importovat. K výměně dokladů s jinými subjekty lze využít systému EDI.

Umíme se přizpůsobit

Zakládáme si na tom, že všechny systémy LUPA NET jsou natolik pružné ve své struktuře, že se dokáží přizpůsobit přímo na míru vašemu podnikání. Proto obsahují jednotlivé systémové tabulky různé jednoduché i složitější filtry nebo možnost kdykoli skrýt či zobrazit libovolný sloupec. Samozřejmostí je i možnost tvorby příjemek, převodek, výdejek, vydaných faktur a další potřebné dokumentace.

Udělejte si ve svém skladu pořádek i vy!

Poptáte

Konkrétní nabídka je zpravidla vypracována v návaznosti na společnou konzultaci, z níž vyplynou konkrétní požadavky a specifikace. Z naší letité zkušenosti vyplývá, že žádný provoz není úplně stejný, jakkoli se tak na počátku jeví.

Společně zavedeme

Na průběh instalace, na nastavení a vyladění systému dohlíží po celou dobu naši technici, ať již fyzickou přítomností na úplném počátku, či vzdálenou pomocí v průběhu celého procesu. Vaši pracovníci budou patřičně zaškoleni a seznámeni s potřebnými informacemi. S naší asistencí může být rovněž systém naplňován potřebnými vstupními daty (počátečními stavy skladu, skladovými kartami, recepturami apod.).

Poradíme

Své dotazy můžete volat na telefonní číslo +420 495 531 231, případně Hot line +420 777 334 697, a to v průběhu pracovní doby (Po-Pá 7:30-16:30). Během rozšířené pracovní doby (Po-Ne 7:30-21:00) mohou služby Hot line využívat zákazníci s předplacenou službou Podpora.

Registrační pokladny a elektronická evidence tržeb

Od roku 2016 byl v České republice postupně spuštěn systém elektronické evidence hotovostních tržeb za prodej zboží a služeb. Zde pro Vás monitorujeme některé důležité informace.

Zobrazit

Aktuality

10. srpna 2018

Změny pokladního systému POS NET související se změnami ze strany státní správy

V souvislosti se změnami ze strany státní správy bude nutné provést drobné úpravy u pokladen se systémem POS NET. Jaké to jsou se dočtete zde.

Sledujte nás

Přihlášení do systému
Zavřít

Registrace

Zapomenuté heslo