EET již opravdu ťuká na dveře

Koho se týká technická specifikace k evidenci tržeb

11. května 2016 Finanční správa zveřejnila dlouho očekávané technické specifikace k elektronické evidenci tržeb, která bude uvedena do ostrého provozu v prosinci letošního roku. Technická specifikace se více, než samotných podnikatelů, týká vývojářů softwarových řešení, kteří pokladní systémy pro podnikatele vytvářejí. Zveřejněný dokument obsahuje popis datového rozhraní pro příjem a potvrzení datových zpráv s informacemi o tržbě (podle Zákona o evidenci tržeb podnikateli ukládá zasílat informace o každé uskutečněné tržbě) a umožnil nám zahájení prací na úpravách našeho systému POS NET.

Etapy spuštění EET

pokladní systémy pro EET

 

  • Během června 2016 Finanční správa zajistí integrační prostředí PlayGround s technickou podporou pro testování pokladních systémů jejich výrobci a vývojáři.
  • Od září 2016 budou Finanční správou přidělována autentizační údaje včetně údajů o provozovnách a certifikátech.
  • V listopadu 2016 bude podnikatelům zpřístupněno testovací prostředí pro zasílání údajů o evidovaných tržbách, které jim umožní otestovat funkčnost jejich pokladních zařízení.
  • Od 1. prosince 2016 zahájí elektronickou evidenci tržeb první skupina podnikatelů (stravování, ubytování a pohostinství).
  • Od 1. března 2017 se do EET zapojí MALOOBCHOD a VELKOOBCHOD.
  • Přibližně po roce se elektronická evidence tržeb dotkne i podnikatelů v ostatních skupinách.

Náš pokladní systém POS NET v těchto dnech prochází poslední fází úprav a čekáme na zpřístupnění integračního prostředí pro testování, abychom jej mohli naostro otestovat. S našimi stávajícími zákazníky využívajícími starší verze pokladního systému POS spolupracujeme na přechodu na nejnovější verzi systému POS NET, v níž bude zavedení EET již otázkou pouhého upgradu.

 

Poptáte

Konkrétní nabídka je zpravidla vypracována v návaznosti na společnou konzultaci, z níž vyplynou konkrétní požadavky a specifikace. Z naší letité zkušenosti vyplývá, že žádný provoz není úplně stejný, jakkoli se tak na počátku jeví.

Společně zavedeme

Na průběh instalace, na nastavení a vyladění systému dohlíží po celou dobu naši technici, ať již fyzickou přítomností na úplném počátku, či vzdálenou pomocí v průběhu celého procesu. Vaši pracovníci budou patřičně zaškoleni a seznámeni s potřebnými informacemi. S naší asistencí může být rovněž systém naplňován potřebnými vstupními daty (počátečními stavy skladu, skladovými kartami, recepturami apod.).

Poradíme

Své dotazy můžete volat na telefonní číslo +420 495 531 231, případně Hot line +420 777 334 697, a to v průběhu pracovní doby (Po-Pá 7:30-16:30). Během rozšířené pracovní doby (Po-Ne 7:30-21:00) mohou služby Hot line využívat zákazníci s předplacenou službou Podpora.

Registrační pokladny a elektronická evidence tržeb

Od roku 2016 byl v České republice postupně spuštěn systém elektronické evidence hotovostních tržeb za prodej zboží a služeb. Zde pro Vás monitorujeme některé důležité informace.

Zobrazit

Aktuality

13. října 2017

Naše řešení online objednávek pro jídelny a restaurace

Zjistěte si zajímavé podrobnosti o dalším modulu systému LUPA NET – online objednávkovém systému pro jídelny a restaurace, SHOP NET.

Sledujte nás

Přihlášení do systému
Zavřít

Registrace

Zapomenuté heslo