EET již opravdu ťuká na dveře

Koho se týká technická specifikace k evidenci tržeb

11. května 2016 Finanční správa zveřejnila dlouho očekávané technické specifikace k elektronické evidenci tržeb, která bude uvedena do ostrého provozu v prosinci letošního roku. Technická specifikace se více, než samotných podnikatelů, týká vývojářů softwarových řešení, kteří pokladní systémy pro podnikatele vytvářejí. Zveřejněný dokument obsahuje popis datového rozhraní pro příjem a potvrzení datových zpráv s informacemi o tržbě (podle Zákona o evidenci tržeb podnikateli ukládá zasílat informace o každé uskutečněné tržbě) a umožnil nám zahájení prací na úpravách našeho systému POS NET.

Etapy spuštění EET

pokladní systémy pro EET

 

  • Během června 2016 Finanční správa zajistí integrační prostředí PlayGround s technickou podporou pro testování pokladních systémů jejich výrobci a vývojáři.
  • Od září 2016 budou Finanční správou přidělována autentizační údaje včetně údajů o provozovnách a certifikátech.
  • V listopadu 2016 bude podnikatelům zpřístupněno testovací prostředí pro zasílání údajů o evidovaných tržbách, které jim umožní otestovat funkčnost jejich pokladních zařízení.
  • Od 1. prosince 2016 zahájí elektronickou evidenci tržeb první skupina podnikatelů (stravování, ubytování a pohostinství).
  • Od 1. března 2017 se do EET zapojí MALOOBCHOD a VELKOOBCHOD.
  • Přibližně po roce se elektronická evidence tržeb dotkne i podnikatelů v ostatních skupinách.

Náš pokladní systém POS NET v těchto dnech prochází poslední fází úprav a čekáme na zpřístupnění integračního prostředí pro testování, abychom jej mohli naostro otestovat. S našimi stávajícími zákazníky využívajícími starší verze pokladního systému POS spolupracujeme na přechodu na nejnovější verzi systému POS NET, v níž bude zavedení EET již otázkou pouhého upgradu.

 

Poptáte

Konkrétní nabídka je zpravidla vypracována v návaznosti na společnou konzultaci, z níž vyplynou konkrétní požadavky a specifikace. Z naší letité zkušenosti vyplývá, že žádný provoz není úplně stejný, jakkoli se tak na počátku jeví.

Společně zavedeme

Na průběh instalace, na nastavení a vyladění systému dohlíží po celou dobu naši technici, ať již fyzickou přítomností na úplném počátku, či vzdálenou pomocí v průběhu celého procesu. Vaši pracovníci budou patřičně zaškoleni a seznámeni s potřebnými informacemi. S naší asistencí může být rovněž systém naplňován potřebnými vstupními daty (počátečními stavy skladu, skladovými kartami, recepturami apod.).

Poradíme

Své dotazy můžete volat na telefonní číslo +420 495 531 231, případně Hot line +420 777 334 697, a to v průběhu pracovní doby (Po-Pá 7:30-16:30). Během rozšířené pracovní doby (Po-Ne 7:30-21:00) mohou služby Hot line využívat zákazníci s předplacenou službou Podpora.

Registrační pokladny a elektronická evidence tržeb

Od roku 2016 byl v České republice postupně spuštěn systém elektronické evidence hotovostních tržeb za prodej zboží a služeb. Zde pro Vás monitorujeme některé důležité informace.

Zobrazit

Aktuality

22. října 2019

Omezená platnost pokladních certifikátů

Nezapomněli jste si zkontrolovat platnost svého pokladního certifikátu, který používáte pro evidenci tržeb?

Sledujte nás

Přihlášení do systému
Zavřít

Registrace

Zapomenuté heslo