Certifikované váhopokladny s novým designem

S koncem roku jsme si připravili takový malý dárek pro veškeré provozy s pultovým prodejem – tedy lahůdky, ovoce-zeleniny, bufety a především řeznictví. Řeč je samozřejmě o našich nových váhopokladnách, které splňují veškeré náležitosti certifikace WELMEC Guide 2.2 a 2.3. (O naší dlouhé leč vítězně dotažené pouti za certifikací jsme vás již informovali v jednom z předchozích článků).

Přednosti této atestované krasavice

Není to jen ozdoba na koukání – tahle kráska totiž něco umí. A není toho málo.

  • Umožňuje sdílený prodej na více vzájemně propojených zařízeních (překrývání pokladních).
  • Disponuje vlastním variabilním plně grafickým rozhraním pro prodej.
  • Nabízí různé možnosti tisku pokladních dokladů (klasické účtenky či přímo faktury pro vybrané zákazníky).
  • Samozřejmostí je, že všechny doklady splňují náležitosti EET.
  • Zákazníky můžete s její pomocí motivovat prostřednictvím věrnostního systému.
  • Lze ji napojit i na kamerový systém.
  • Pochopitelně je zde možné napojení na skladový systém, umožňující jak detailní evidenci skladového hospodářství, tak řízení procesu bourání, výroby a expedice.

 


Bonus pro řeznictví s vlastním bouráním a výrobou

Jak jsme již zezačátku naznačili, je naše nová váhopokladna příslovečnou třešinkou na dortu, který představuje řešení pro řeznictví s vlastní bourárnou masa či výrobnou uzenářských výrobků. Náš systém LUPA NET vás totiž snadno a přehledně provede celým procesem bourání, výrobou i expedicí až k pultovému prodeji.

 

welmec

 

Co všechno vám tedy systém LUPA NET může nabídnout?

  • Sledování skladu při bourání do zásoby, ale i řízení bourání v závislosti na přijatých objednávkách,
  • přehlednou evidenci všech objednávek, jejich příjem a průběžné odbavování přímo na bouracích terminálech,
  • napojení eshopu a stahování objednávek přímo z něho,
  • snadnou evidenci stavu skladových zásob, „přelévání“ mezi skladovými kartami pomocí bouracích, případně výrobních protokolů,
  • ukončení expedice fakturací za jednotlivé objednávky, nebo souhrnně za zvolené období (hotovostní faktury splňují náležitosti EET),
  • evidenci šarží,
  • napojení expedice na kamerový systém.

Poptáte

Konkrétní nabídka je zpravidla vypracována v návaznosti na společnou konzultaci, z níž vyplynou konkrétní požadavky a specifikace. Z naší letité zkušenosti vyplývá, že žádný provoz není úplně stejný, jakkoli se tak na počátku jeví.

Společně zavedeme

Na průběh instalace, na nastavení a vyladění systému dohlíží po celou dobu naši technici, ať již fyzickou přítomností na úplném počátku, či vzdálenou pomocí v průběhu celého procesu. Vaši pracovníci budou patřičně zaškoleni a seznámeni s potřebnými informacemi. S naší asistencí může být rovněž systém naplňován potřebnými vstupními daty (počátečními stavy skladu, skladovými kartami, recepturami apod.).

Poradíme

Své dotazy můžete volat na telefonní číslo +420 495 531 231, případně Hot line +420 777 334 697, a to v průběhu pracovní doby (Po-Pá 7:30-16:30). Během rozšířené pracovní doby (Po-Ne 7:30-21:00) mohou služby Hot line využívat zákazníci s předplacenou službou Podpora.

Registrační pokladny a elektronická evidence tržeb

Od roku 2016 byl v České republice postupně spuštěn systém elektronické evidence hotovostních tržeb za prodej zboží a služeb. Zde pro Vás monitorujeme některé důležité informace.

Zobrazit

Aktuality

6. února 2018

Efektivní vedení skladu potřebuje systém

Abyste v dnešní době uspěli mezi drsnou konkurencí, potřebujete rychlé a praktické nástroje. S řízením skladu vám pomůže ten náš – systém SKLAD NET!

Sledujte nás

Přihlášení do systému
Zavřít

Registrace

Zapomenuté heslo